ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України 19 листопада 2024 року № 1626 |
ЗВІТНІСТЬ
|
Форма № 1-ІРЦ
(річна)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН 19 листопада 2024 року № 1626 (за погодженням з Держстатом) |
Респондент: | |
Найменування: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області
|
|
Місцезнаходження: 67500, Одеська обл., Одеський район, Доброславська ТГ, с-ще Доброслав, проспект Свободи, 10
|
|
(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця/провулок тощо, № будинку, корпусу) | |
Тип: ОТГ
|
|
(районний, міський, районний у місті, ТГ) | |
Підпорядкування: Доброславська селищна рада Одеського району Одеської області
|
|
Територія обслуговування: Доброславська ТГ, Коноплянська ТГ, Курісовська ТГ, Знам'янська ТГ, Чорноморська ТГ.
|
|
(у разі обслуговування декількох територіальних громад на підставі угоди про співробітництво, вказати їх назви) | |
Дата утворення: 18.05.2018 рішення Лиманської районної ради Одеської області від 18 травня 2018 року № 392-VIІ «Про створення Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Лиманської районної ради Одеської області»,
|
|
( вказати дату та підставу утворення) | |
Наявність філії: Філії відсутні
|
|
(за наявності вказати її назву та адресу) |
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ | 4 | 2 | 4 | 7 | 8 | 4 | 3 | 8 |
Назва показника | № |
рядка |
Загальна кількість дітей (осіб),які пройшли |
комплексну психолого-педагогічну оцінку |
розвитку в ІРЦ* |
Кількість дітей (осіб), які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку і перебувають на обліку в ІРЦ* | Кількість дітей, які пройшли повторну оцінку |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
усього |
з них | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
за віком | здобувають освіту в інклюзивних |
групах ЗДО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних |
групах ЗДО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних |
ЗДО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в інклюзивних |
класах ЗЗСО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних |
класах ЗЗСО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту у загальних |
класах ЗЗСО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних ЗЗСО*, |
в т. ч. у дошкільному відділенні |
(з графи 2) |
здобувають освіту |
за індивідуальною формою |
(з графи 2) |
здобувають повну загальну середню освіту |
в ЗППТО* |
(з графи 2) |
здобувають повну загальну середню освіту |
в ЗФПО, ЗВО* |
(з графи 2) |
не навчаються | з інвалідністю, (з графи 2) |
яким корекційно-розвиткові послуги надаються |
фахівцями ІРЦ |
(з графи 2) |
усього |
з них за віком | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
до 5 років |
від 6 до 18 років |
від 19 років і старше |
усього (з графи 2) |
до 5 років (з графи 3) |
від 6 до 18 років (з графи 4) |
від 19 років і старше (з графи 5) |
до 5 років |
від 6 до 18 років |
від 19 років і старше |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтелектуальні труднощі (рядок 01=сумі рядків 02- 06) |
01 | 13 | 60 | 60 | 16 | 25 | 19 | 47 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I рівень підтримки | 02 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 03 | 7 | 12 | 12 | 4 | 1 | 7 | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III рівень підтримки | 04 | 3 | 32 | 32 | 6 | 16 | 10 | 26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV рівень підтримки | 05 | 2 | 10 | 10 | 4 | 4 | 2 | 3 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V рівень підтримки | 06 | 1 | 6 | 6 | 2 | 4 | 6 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Функціональні труднощі (рядок 07=сумі рядків 08, 14, 20) |
07 | 28 | 124 | 31 | 93 | 10 | 45 | 10 | 38 | 21 | 21 | 6 | 14 | 58 | 58 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі |
Сенсорні (рядок 08=сумі рядків 09-13) |
08 | 14 | 5 | 9 | 5 | 4 | 1 | 4 | 1 | 7 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I рівень підтримки | 09 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 10 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III рівень підтримки | 11 | 10 | 4 | 6 | 4 | 3 | 3 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV рівень підтримки | 12 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V рівень підтримки | 13 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі |
Моторні (рядок 14=сумі рядків 15-19) |
14 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I рівень підтримки | 15 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 16 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III рівень підтримки | 17 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV рівень підтримки | 18 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V рівень підтримки | 19 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі |
Мовленнєві (рядок 20=сумі рядків 21-25) |
20 | 28 | 108 | 24 | 84 | 5 | 41 | 9 | 34 | 19 | 19 | 4 | 12 | 45 | 45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I рівень підтримки | 21 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 22 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III рівень підтримки | 23 | 8 | 55 | 5 | 50 | 3 | 28 | 2 | 20 | 2 | 2 | 2 | 11 | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV рівень підтримки | 24 | 17 | 44 | 15 | 29 | 1 | 12 | 7 | 10 | 14 | 14 | 1 | 4 | 25 | 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V рівень підтримки | 25 | 1 | 7 | 4 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 6 | 5 | 5 |
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
Фізичні труднощі (рядок 26=сумі рядків 27-31) |
26 | 1 | 13 | 5 | 8 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 11 | 11 | ||||||||||||||
I рівень підтримки | 27 | ||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 28 | ||||||||||||||||||||||||||
III рівень підтримки | 29 | 10 | 4 | 6 | 3 | 3 | 4 | 4 | 2 | 4 | |||||||||||||||||
IV рівень підтримки | 30 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
V рівень підтримки | 31 | 10 | 10 | ||||||||||||||||||||||||
Навчальні труднощі (рядок 32=сумі рядків 33-37) |
32 | 23 | 12 | 11 | 1 | 10 | 1 | 11 | 11 | 2 | 6 | 6 | |||||||||||||||
I рівень підтримки | 33 | ||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 34 | 4 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 4 | |||||||||||||||
III рівень підтримки | 35 | 7 | 5 | 2 | 2 | 5 | 5 | 1 | 2 | 2 | |||||||||||||||||
IV рівень підтримки | 36 | 12 | 5 | 7 | 7 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||
V рівень підтримки | 37 | ||||||||||||||||||||||||||
Соціоадаптаційні (соціокультурні) труднощі (рядок 38=сумі рядків 39-43) |
38 | 6 | 57 | 29 | 28 | 6 | 18 | 2 | 3 | 5 | 23 | 23 | 6 | 16 | 14 | 5 | 9 | ||||||||||
I рівень підтримки | 39 | ||||||||||||||||||||||||||
II рівень підтримки | 40 | 22 | 10 | 12 | 7 | 2 | 3 | 10 | 10 | 2 | 8 | 7 | 5 | 2 | |||||||||||||
III рівень підтримки | 41 | 1 | 11 | 9 | 2 | 2 | 2 | 7 | 7 | 2 | 2 | 6 | 6 | ||||||||||||||
IV рівень підтримки | 42 | 3 | 11 | 6 | 5 | 2 | 5 | 4 | 4 | 1 | 4 | 1 | 1 | ||||||||||||||
V рівень підтримки | 43 | 2 | 13 | 4 | 9 | 2 | 4 | 5 | 2 | 2 | 1 | 2 | |||||||||||||||
Загальна кількість осіб, які потребують I рівня підтримки (рядок 44=сумі рядків 02, 09, 15, 21, 27, 33, 39) |
44 | ||||||||||||||||||||||||||
Загальна кількість осіб, які потребують II-V рівнів підтримки (рядок 45=сумі рядків 03, 04, 05, 06, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 40, 41, 42, 43) |
45 | 48 | 277 | 77 | 200 | 17 | 93 | 37 | 65 | 5 | 60 | 60 | 62 | 37 | 95 | 5 | 90 | ||||||||||
Кількість осіб, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку та у яких не виявлено особливих освітніх потреб |
46 | 5 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |
Усього (рядок 47=сумі рядків 01, 07, 26, 32, 38, 46) |
47 | 53 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x |
Назва показника | № |
рядка |
Кількість |
працівників, осіб |
З них (з графи 1) | Кількість вакантних посад |
(число ставок), одиниць |
Загальна кількість ставок, |
одиниць |
||||||||||||||
працюють |
за сумісництвом |
жінки |
чоловіки |
мають стаж |
до 5 років |
мають стаж |
від 6 до 10 років |
мають стаж |
від 11 до 20 років |
мають стаж |
21 років і більше |
||||||||||||
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||||||||||||
Педагогічні працівники, усього (рядок 01=сумі рядків 02, 03, 04, 08) | 01 | 15 | 1 | 12 | 3 | 5 | 6 | 1 | 2 | 17 | |||||||||||||
Директор | 02 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
Завідувач філії (за наявності) | 03 | ||||||||||||||||||||||
Фахівці (консультанти) |
практичні психологи | 04 | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | |||||||||||||||
пройшли навчання, мають сертифікат користувача методикам (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD) |
05 | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
пройшли навчання, не мають сертифікату користувача методиками (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD) |
06 | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
не пройшли навчання, не мають сертифікату користувача методиками (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD) |
07 | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
вчителі-дефектологи (рядок 08=сумі рядків 09-13) | 08 | 11 | 1 | 8 | 3 | 3 | 4 | 1 | 1 | 12 | |||||||||||||
вчителі-логопеди | 09 | 6 | 1 | 6 | 3 | 2 | 1 | 6 | |||||||||||||||
сурдопедагоги | 10 | ||||||||||||||||||||||
корекційні педагоги | 11 | 3 | 2 | 1 | 1 | 4 | |||||||||||||||||
тифлопедагоги | 12 | ||||||||||||||||||||||
вчителі-реабілітологи | 13 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
Непедагогічні працівники, усього (рядок 14=сумі рядків 15-20) | 14 | 5 | 2 | 2 | 3 | x | x | x | x | 5 | |||||||||||||
бухгалтер | 15 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
водій автотранспортних засобів | 16 | 1 | 1 | 1 | x | x | x | x | 1 | ||||||||||||||
адміністратор | 17 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
сестра медична (брат медичний) | 18 | 1 | 1 | x | x | x | x | 1 | |||||||||||||||
прибиральник службових приміщень | 19 | 1 | 1 | x | x | x | x | 1 | |||||||||||||||
інші | 20 | 2 | 1 | 2 | x | x | x | x | 2 | ||||||||||||||
Усього (сума рядків 01, 14) | 21 | 20 | 3 | 14 | 6 | x | x | x | x | 2 | 22 |
Розділ III. Відомості про приміщення
|
Розділ IV. Відомості про використання інформаційних технологій та мультимедійного обладнання (одиниць)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ V. Відомості про використання корекційних засобів
та дидактичних матеріалів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
До якого поверху є безперешкодний доступ осіб з інвалідністю
та інших маломобільних груп населення (29) 1 . Наявність мобільного ІРЦ (30) 1 |
Беспалько Маргарита Манігірдовна | ||
(місце підпису керівника та/або особи, відповідальної за заповнення форми звітності) | (П.І.Б.) |
телефон | 068 784 51 36 | факс | 068 784 51 36 | електронна пошта | [email protected] |