|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України 19 листопада 2024 року № 1626 |
ЗВІТНІСТЬ
|
Форма № 1-ІРЦ
(річна)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН 19 листопада 2024 року № 1626 (за погодженням з Держстатом) |
| Респондент: | |
|
Найменування: Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області»
|
|
|
Місцезнаходження: 42342, Сумська обл., Сумський район, Степанівська ТГ, с. Косівщина, вул. Шкільна, 16-Б
|
|
| (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця/провулок тощо, № будинку, корпусу) | |
|
Тип: ОТГ
|
|
| (районний, міський, районний у місті, ТГ) | |
|
Підпорядкування: Степанівська селищна рада Сумського району Сумської області
|
|
|
Територія обслуговування: Степанівська, Миколаївська селищні територіальні громади, Юнаківська, Хотіньська, Садівська, Нижньосироватська, Верхньосироватська, Бездрицька, Боромлянська, Миколаївська, Миропільська сільські громади
|
|
| (у разі обслуговування декількох територіальних громад на підставі угоди про співробітництво, вказати їх назви) | |
|
Дата утворення: 05.04.2018 Рішення двадцятої сесії сьомого скликання Сумської районної ради
|
|
| ( вказати дату та підставу утворення) | |
|
Наявність філії: немає
|
|
| (за наявності вказати її назву та адресу) | |
| Ідентифікаційний код ЄДРПОУ | 4 | 2 | 0 | 8 | 8 | 1 | 1 | 9 |
| Назва показника | № |
рядка |
Загальна кількість дітей (осіб),які пройшли |
комплексну психолого-педагогічну оцінку |
розвитку в ІРЦ* |
Кількість дітей (осіб), які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку і перебувають на обліку в ІРЦ* | Кількість дітей, які пройшли повторну оцінку |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
усього |
з них | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| за віком | здобувають освіту в інклюзивних |
групах ЗДО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних |
групах ЗДО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних |
ЗДО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в інклюзивних |
класах ЗЗСО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних |
класах ЗЗСО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту у загальних |
класах ЗЗСО*, |
(з графи 2) |
здобувають освіту в спеціальних ЗЗСО*, |
в т. ч. у дошкільному відділенні |
(з графи 2) |
здобувають освіту |
за індивідуальною формою |
(з графи 2) |
здобувають повну загальну середню освіту |
в ЗППТО* |
(з графи 2) |
здобувають повну загальну середню освіту |
в ЗФПО, ЗВО* |
(з графи 2) |
не навчаються | з інвалідністю, (з графи 2) |
яким корекційно-розвиткові послуги надаються |
фахівцями ІРЦ |
(з графи 2) |
усього |
з них за віком | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
до 5 років |
від 6 до 18 років |
від 19 років і старше |
усього (з графи 2) |
до 5 років (з графи 3) |
від 6 до 18 років (з графи 4) |
від 19 років і старше (з графи 5) |
до 5 років |
від 6 до 18 років |
від 19 років і старше |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Інтелектуальні труднощі (рядок 01=сумі рядків 02- 06) |
01 | 11 | 35 | 35 | 3 | 23 | 2 | 7 | 7 | 10 | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| I рівень підтримки | 02 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 04 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 05 | 8 | 31 | 31 | 3 | 22 | 6 | 5 | 7 | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| V рівень підтримки | 06 | 2 | 4 | 4 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Функціональні труднощі (рядок 07=сумі рядків 08, 14, 20) |
07 | 34 | 35 | 13 | 22 | 2 | 12 | 15 | 2 | 4 | 4 | 4 | 5 | 11 | 1 | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі |
Сенсорні (рядок 08=сумі рядків 09-13) |
08 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| I рівень підтримки | 09 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 10 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 11 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| V рівень підтримки | 13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі |
Моторні (рядок 14=сумі рядків 15-19) |
14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| I рівень підтримки | 15 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 16 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 17 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| V рівень підтримки | 19 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі |
Мовленнєві (рядок 20=сумі рядків 21-25) |
20 | 32 | 33 | 13 | 20 | 2 | 12 | 14 | 1 | 4 | 4 | 4 | 5 | 11 | 1 | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| I рівень підтримки | 21 | 4 | 4 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 22 | 9 | 8 | 4 | 4 | 5 | 2 | 1 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 23 | 12 | 12 | 5 | 7 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 1 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 24 | 6 | 7 | 2 | 5 | 1 | 2 | 4 | 1 | 4 | 4 | 1 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| V рівень підтримки | 25 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
| Фізичні труднощі (рядок 26=сумі рядків 27-31) |
26 | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
| I рівень підтримки | 27 | ||||||||||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 28 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 29 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 30 | ||||||||||||||||||||||||||
| V рівень підтримки | 31 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||
| Навчальні труднощі (рядок 32=сумі рядків 33-37) |
32 | 28 | 52 | 1 | 51 | 1 | 49 | 2 | 15 | 15 | |||||||||||||||||
| I рівень підтримки | 33 | 3 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 34 | 1 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 35 | 12 | 21 | 1 | 20 | 1 | 20 | 7 | 7 | ||||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 36 | 12 | 23 | 23 | 23 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||||
| V рівень підтримки | 37 | ||||||||||||||||||||||||||
| Соціоадаптаційні (соціокультурні) труднощі (рядок 38=сумі рядків 39-43) |
38 | 20 | 33 | 5 | 28 | 2 | 24 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | 4 | 3 | 8 | 8 | |||||||||||
| I рівень підтримки | 39 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||
| II рівень підтримки | 40 | 2 | 4 | 4 | 4 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||
| III рівень підтримки | 41 | 12 | 17 | 17 | 14 | 2 | 1 | 3 | 2 | 6 | 6 | ||||||||||||||||
| IV рівень підтримки | 42 | 5 | 10 | 4 | 6 | 2 | 6 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||
| V рівень підтримки | 43 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||
| Загальна кількість осіб, які потребують I рівня підтримки (рядок 44=сумі рядків 02, 09, 15, 21, 27, 33, 39) |
44 | 8 | 8 | 1 | 7 | 1 | 4 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||
| Загальна кількість осіб, які потребують II-V рівнів підтримки (рядок 45=сумі рядків 03, 04, 05, 06, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 40, 41, 42, 43) |
45 | 88 | 150 | 18 | 132 | 5 | 14 | 109 | 5 | 2 | 8 | 7 | 7 | 17 | 8 | 43 | 1 | 42 | |||||||||
| Кількість осіб, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку та у яких не виявлено особливих освітніх потреб |
46 | 2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |
| Усього (рядок 47=сумі рядків 01, 07, 26, 32, 38, 46) |
47 | 98 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |
| Назва показника | № |
рядка |
Кількість |
працівників, осіб |
З них (з графи 1) | Кількість вакантних посад |
(число ставок), одиниць |
Загальна кількість ставок, |
одиниць |
||||||||||||||
працюють |
за сумісництвом |
жінки |
чоловіки |
мають стаж |
до 5 років |
мають стаж |
від 6 до 10 років |
мають стаж |
від 11 до 20 років |
мають стаж |
21 років і більше |
||||||||||||
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||||||||||||
| Педагогічні працівники, усього (рядок 01=сумі рядків 02, 03, 04, 08) | 01 | 7 | 6 | 1 | 3 | 2 | 2 | 7 | |||||||||||||||
| Директор | 02 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
| Завідувач філії (за наявності) | 03 | ||||||||||||||||||||||
Фахівці (консультанти) |
практичні психологи | 04 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | ||||||||||||||||
| пройшли навчання, мають сертифікат користувача методикам (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD) |
05 | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| пройшли навчання, не мають сертифікату користувача методиками (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD) |
06 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||||
| не пройшли навчання, не мають сертифікату користувача методиками (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD) |
07 | 1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||||||
| вчителі-дефектологи (рядок 08=сумі рядків 09-13) | 08 | 4 | 3 | 1 | 3 | 1 | 4 | ||||||||||||||||
| вчителі-логопеди | 09 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | |||||||||||||||||
| сурдопедагоги | 10 | ||||||||||||||||||||||
| корекційні педагоги | 11 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
| тифлопедагоги | 12 | ||||||||||||||||||||||
| вчителі-реабілітологи | 13 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||
| Непедагогічні працівники, усього (рядок 14=сумі рядків 15-20) | 14 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| бухгалтер | 15 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| водій автотранспортних засобів | 16 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| адміністратор | 17 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| сестра медична (брат медичний) | 18 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| прибиральник службових приміщень | 19 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| інші | 20 | x | x | x | x | ||||||||||||||||||
| Усього (сума рядків 01, 14) | 21 | 7 | 6 | 1 | x | x | x | x | 7 | ||||||||||||||
|
Розділ III. Відомості про приміщення
|
Розділ IV. Відомості про використання інформаційних технологій та мультимедійного обладнання (одиниць)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ V. Відомості про використання корекційних засобів
та дидактичних матеріалів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
До якого поверху є безперешкодний доступ осіб з інвалідністю
та інших маломобільних груп населення (29) 1 . Наявність мобільного ІРЦ (30) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Зінченко Світлана Володимирівна | ||
| (місце підпису керівника та/або особи, відповідальної за заповнення форми звітності) | (П.І.Б.) |
| телефон | 0953154405 | факс | 0953154405 | електронна пошта | [email protected] |