Будь ласка, для друку використовуйте PDF версію звіту.
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
05 серпня 2019 року № 1069
ЗВІТНІСТЬ

ЗВІТ
інклюзивно-ресурсного центру
за 2023 рік
Подають: Терміни подання:
Інклюзивно-ресурсні центри - структурним підрозділам з питань діяльності інклюзивно-ресурсних
центрів органів управління освітою обласних, Київської міської державних адміністрацій

Структурні підрозділи з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою
обласних, Київської міської державних адміністрацій – Міністерству освіти і науки України
не пізніше
15 лютого

не пізніше
25 лютого
Форма № 1-ІРЦ
(річна)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН України
05 серпня 2019 року № 1069
(за погодженням з Держстатом)
Респондент:
Найменування Комунальна установа "Криворізький інклюзивно-ресурсний центр № 1" Криворізької міської ради
 
Місцезнаходження 50056, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, м-н Сонячний, 47-а 
  
(поштовий індекс, область, Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця, провулок тощо, № будинку, корпусу, № квартири, офісу)
Тип міський
(районний, міський, районний у місті, ОТГ)
Підпорядкування Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 4 2 4 0 8 2 2 4
 
Розділ I. Контингент дітей з особливими освітніми потребами (осіб)
Назва показника
рядка
Загальна кількість дітей,які пройшли
комплексну психолого-педагогічну оцінку
розвитку в ІРЦ*
Кількість дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку і перебувають на обліку в ІРЦ*
яким корекційно-розвиткові послуги
надаються фахівцями ІРЦ
(з графи 2)
Кількість дітей,
які пройшли
повторну оцінку
усього
від 2 до 5 років
від 6 до 18 років
з них
усього
від 2 до 5 років
від 6 до 18 років
здобувають освіту в інклюзивних
групах ЗДО*,
(з графи 3)
здобувають освіту в спеціальних
групах ЗДО*,
(з графи 3)
здобувають освіту в інклюзивних
класах ЗЗСО*,
(з графи 4)
здобувають освіту в спеціальних
класах ЗЗСО*,
(з графи 4)
здобувають освіту за
індивідуальноюформою
(з графи 4)
здобувають загальну середню
освіту в ЗППТО*,
(з графи 4)
здобувають загальну середню
освіту в ЗФПО,ЗВО*,
(з графи 4)
здобувають освіту в спеціальних
ЗЗСО*
(з графи 4)
не навчаються
з інвалідністю, (з графи 2)
усього (з графи 2)
від 2 до 5 років (з графи 3)
від 6 до 18 років (з графи 4)
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
З порушеннями зору 01 19 490 388 102 1 387 25 41 4 32 48 36 32 4
у
тому
числі
зі сліпотою
02 2 16 2 14 2 2 3 9 24 3 1 2
зі зниженим
зором
03 17 474 386 88 1 385 23 38 4 23 24 33 31 2
З порушеннями слуху 04 5 80 31 49 8 30 6 14 2 27 66 4 1 3
у тому числі з глухотою 05 1 53 28 34 7 20 6 1 11 52
зі зниженим
слухом
06 4 27 3 15 1 10 6 8 1 16 14 4 1 3
Зі сліпоглухотою 07 1
З порушенням
опорно-рухового
апарату
08 18 1,108 1,075 33 5 1,072 22 1 8 56 8 40 35 5
у
тому
числі
збережений
інтелект
09 15 1,098 1,069 29 5 1,064 22 7 48 6 39 35 4
з
інтелектуальними
порушеннями
10 3 10 6 4 8 1 1 8 2 1 1
З тяжкими
порушеннями
мовлення
11 554 3,905 3,573 332 3 3,575 50 89 16 172 48 256 68 21 47
З розладами
аутистичного
спектра
12 33 188 90 98 18 73 51 15 9 1 20 1 1 121 75 50 16 34
 
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Із затримкою
психічного розвитку
13 230 4,755 3,147 1,608 18 3,134 421 1,068 110 1 3 100 277 159 11 148
З порушеннями
інтелектуального
розвитку
14 185 932 135 797 7 128 297 120 124 2 242 12 12 321 12 198 21 177
у
тому
числі
легкого
ступеня
15 149 745 102 643 5 97 277 103 90 1 172 193 8 151 15 136
помірного
ступеня
16 35 172 32 140 2 31 20 17 33 1 66 2 2 112 4 44 6 39
тяжкого
ступеня
17 1 15 1 14 1 4 10 10 16 3 3
глибокого
ступеня
18
Із складними
порушеннями
розвитку
19 20 56 12 44 1 2 1 5 12 18 17 7 10 54 11 11
Кількість осіб, які
пройшли комплексну психолого-
педагогічну оцінку
розвитку та у яких не
виявлено особливих
освітніх потреб
20 41 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
Усього (сума рядків
01, 04, 07, 08, 11-14,
19-20)
21 1,105 11,514 8,451 3,063 61 8,401 873 1,354 283 4 2 514 30 8 22 814 628 566 137 429
Загальна кількість дітей на території обслуговування ІРЦ на дату створення звіту: усього (2-18 років)  76,124  (22), з них віком 2-5  9,230  (23), віком 6-18 років  66,894  (24).
 
* ІРЦ – інклюзивно-ресурсний центр;
   ЗЗСО – заклад загальної середньої освіти;
   ЗДО – заклад дошкільної освіти;
   ЗППТО – заклад професійної (професійно-технічної) освіти;
   ЗВО – заклад вищої освіти;
   ЗФПО – заклад фахової передвищої освіти.
 
Розділ II. Кадрове забезпечення ІРЦ
Назва показника
рядка
Кількість
працівників, осіб
З них (з графи 1)
Кількість вакантних посад
(число ставок), одиниць
Загальна кількість ставок,
одиниць
працюють
за сумісництвом
жінки
спеціалісти
вищої категорії
спеціалісти
1 категорії
спеціалісти
2 категорії
спеціалісти
без категорії
мають стаж
до 5 років
мають стаж
від 5 до 10 років
мають стаж
від 10 до 20 років
мають стаж
20 років і більше
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Педагогічні працівники, усього (сума рядків 02-05, 09) 01 11 1 11 3 2 1 3 2 1 4 4 2.45 10.00
Директор 02 1 1 1 1 1.00
Практичні психологи 03 4 4 1 2 1 1 2 1 3.50
Вчителі-логопеди 04 3 1 3 2 1 1 2 0.45 2.50
Вчителі-дефектологи (сума рядків 06-08) 05 2 2 2 2.00 2.00
сурдопедагоги 06 2 2 2 2.00 2.00
олігофренопедагоги 07
тифлопедагоги 08
Вчителі-реабілітологи 09 1 1 1 1 1.00
Непедагогічні працівники, усього (сума рядків 11-15) 10 2 1 2 0.50 1.50
Бухгалтер 11 1 1 1.00
Водій 12
Медична сестра 13 0.50
Прибиральниця 14 1 1 1 0.50
Інші 15
Усього (сума рядків 01, 10) 16 13 2 13 3 2 1 3 2 1 4 4 2.95 11.50
 
Розділ III. Відомості про приміщення
Назва показника
рядка
Усього
A Б 1
Загальна площа окремого приміщення ІРЦ, м2 01
Площа ІРЦ, розташованого у приміщенні закладу загальної середньої освіти, м2 02 231
Кількість приміщень ІРЦ, одиниць
директора 03 1
вчителя-логопеда 04 1
тифлопедагога 05
сурдопедагога 06
олігофренопедагога 07
практичного психолога 08 3
медичної сестри 09
обслуговувального персоналу 10 1
приймалень 11 1
ресурсних кімнат 12 1
для занять з лікувальної фізкультури 13 1
для проведення спільних засідань педагогічних
працівників центру
14 1
для проведення групових психолого-педагогічних занять 15
спеціально обладнаних (відповідно до вимог ДБН)
туалетних кімнат для осіб з особливими потребами
16
Кількість ліфтів, одиниць 17
Кількість підйомників, одиниць 18
Кількість поверхів в основній будівлі, одиниць 19 1
Наявність в ІРЦ опалення
("1" – якщо центральне / власна котельня, "2" – якщо пічне)
20 1
Наявність в ІРЦ водогону
("1" – якщо так, "2" – якщо ні)
21 1
Водогону з гарячою водою 22 2
Каналізації 23 1
Пандусів і поручнів 24 2
До якого поверху є безперешкодний доступ осіб з особливими потребами (25)  1 .
Розділ IV. Відомості про використання інформаційних технологій та мультимедійного обладнання (одиниць)
Назва показника
рядка
Усього
A Б 1
Кількість комп’ютерів у закладі (усього) 01 11
З них: комп’ютерів стаціонарних 02 1
портативних комп’ютерів, ноутбуків 03 7
планшетів 04 3
підключено до мережі Інтернет 05 11
придбано за кошти бюджету 06 11
Кількість багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) 07 4
Кількість ламінаторів 08
Кількість проекторів 09 1
Кількість інтерактивних сенсорних модулів 10 1
Кількість дошок-екранів жорстких 11
Наявність в ІРЦ системи відеоспостереження:
(1 – якщо є, 0 – якщо немає)
12 2
Розділ V. Відомості про використання корекційних засобів
та дидактичних матеріалів
Назва показника
рядка
Наявність
(1 - так, 0 - ні)
A Б 1
Комп’ютерні програми для корекційно-розвиткової роботи 01 1
Наочні матеріали (картки, таблички, моделі площинні
друковані, об’ємні, сюжетні малюнки тощо)
02 10
Моделі звукові та інтерактивні 03 1
Дидактичні розвивальні ігри (лото, конструктори, пірамідки,
мозаїки, пазли тощо), іграшкові набори (ляльки, м’які іграшки,
посуд, медичні інструменти,
господарські інструменти, моделі
транспортних засобів тощо)
04 27
Пісочниця з підсвіткою для пісочної терапії 05 2
Комплекти логопедичних інструментів для постановки звуків 06
Навчально-методичні посібники 07 54
     Голосна Жанна Володимирівна 
(місце підпису керівника та/або особи, відповідальної за заповнення форми звітності)   (П.І.Б.)
телефон  +380976073648  електронна пошта  [email protected]