Будь ласка, для друку використовуйте PDF версію звіту.
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
19 листопада 2024 року № 1626
ЗВІТНІСТЬ

ЗВІТ
інклюзивно-ресурсного центру
за 2024 рік
Подають: Терміни подання:

Інклюзивно-ресурсні центри - ресурсним центрам підтримки інклюзивної освіти


Ресурсні центри підтримки інклюзивної освіти - Державній науковій установі «Інститут освітньої аналітики»
Міністерства освіти і науки України
не пізніше ніж 15
лютого року,
наступного за звітним

не пізніше ніж 25
лютого року,
наступного за звітним
Форма № 1-ІРЦ
(річна)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН
19 листопада 2024 року № 1626
(за погодженням з Держстатом)
Респондент:
Найменування: Інклюзивно-ресурсний центр по Комунарському району міста Запоріжжя департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
 
Місцезнаходження: 69118, Запорізька обл., Запорізький район, Запорізька ТГ, м. Запоріжжя, Комунарський район, проспект Героїв 
 Національної гвардії України, 27 
(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця/провулок тощо, № будинку, корпусу)
Тип: районний у місті
(районний, міський, районний у місті, ТГ)
Підпорядкування: ДОН Запорізької міської ради
Територія обслуговування:  
(у разі обслуговування декількох територіальних громад на підставі угоди про співробітництво, вказати їх назви)
Дата утворення: 21.04.2025 
( вказати дату та підставу утворення)
Наявність філії:  
(за наявності вказати її назву та адресу)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 4 1 8 9 4 0 5 8
 
Розділ I. Контингент дітей (осіб) з особливими освітніми потребами                                              (осіб)     
Назва показника
рядка
Загальна кількість дітей (осіб),які пройшли
комплексну психолого-педагогічну оцінку
розвитку в ІРЦ*
Кількість дітей (осіб), які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку і перебувають на обліку в ІРЦ* Кількість дітей,
які пройшли
повторну оцінку
усього
з них
за віком
здобувають освіту в інклюзивних
групах ЗДО*,
(з графи 2)
здобувають освіту в спеціальних
групах ЗДО*,
(з графи 2)
здобувають освіту в спеціальних
ЗДО*,
(з графи 2)
здобувають освіту в інклюзивних
класах ЗЗСО*,
(з графи 2)
здобувають освіту в спеціальних
класах ЗЗСО*,
(з графи 2)
здобувають освіту у загальних
класах ЗЗСО*,
(з графи 2)
здобувають освіту в спеціальних ЗЗСО*,
в т. ч. у дошкільному відділенні
(з графи 2)
здобувають освіту
за індивідуальною формою
(з графи 2)
здобувають повну загальну середню освіту
в ЗППТО*
(з графи 2)
здобувають повну загальну середню освіту
в ЗФПО, ЗВО*
(з графи 2)
не навчаються
з інвалідністю, (з графи 2)
яким корекційно-розвиткові послуги надаються
фахівцями ІРЦ
(з графи 2)
усього
з них за віком
до 5 років
від 6 до 18 років
від 19 років і старше
усього (з графи 2)
до 5 років (з графи 3)
від 6 до 18 років (з графи 4)
від 19 років і старше (з графи 5)
до 5 років
від 6 до 18 років
від 19 років і старше
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Інтелектуальні
труднощі
(рядок 01=сумі рядків 02-
06)
01 6 6 6 5 1 1 6 4 4
I рівень підтримки 02
II рівень підтримки 03
III рівень підтримки 04 2 2 2 2 2 2 2
IV рівень підтримки 05 4 4 4 3 1 1 4 2 2
V рівень підтримки 06
Функціональні труднощі
(рядок 07=сумі рядків 08,
14, 20)
07 120 150 123 27 2 65 41 5 2 1 1 33 29 4 9 44 42 12 30
у тому числі
Сенсорні
(рядок 08=сумі
рядків 09-13)
08 13 17 14 3 5 4 2 6 4 2 3 2 1 1
I рівень підтримки 09
II рівень підтримки 10 11 13 11 2 4 4 1 4 3 1 1 1 1
III рівень підтримки 11 2 4 3 1 1 1 2 1 1 3 1
IV рівень підтримки 12
V рівень підтримки 13
у тому числі
Моторні
(рядок 14=сумі
рядків 15-19)
14 13 28 25 3 18 5 2 3 3 1 5 4 4
I рівень підтримки 15
II рівень підтримки 16 10 28 25 3 18 5 2 3 3 1 5 1 1
III рівень підтримки 17 3 3 3
IV рівень підтримки 18
V рівень підтримки 19
у тому числі
Мовленнєві
(рядок 20=сумі
рядків 21-25)
20 94 105 84 21 2 42 32 3 1 1 24 22 2 5 37 37 12 25
I рівень підтримки 21
II рівень підтримки 22 26 53 41 12 23 18 2 10 10 16 22 7 15
III рівень підтримки 23 59 47 40 7 2 19 13 1 1 11 10 1 4 18 14 5 9
IV рівень підтримки 24 9 5 3 2 1 1 3 2 1 1 3 1 1
V рівень підтримки 25
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Фізичні труднощі
(рядок 26=сумі рядків
27-31)
26 9 5 5 1 1 1 1 1 1 9 6 6
I рівень підтримки 27
II рівень підтримки 28
III рівень підтримки 29 4 2 2 1 1 5 4 4
IV рівень підтримки 30 5 3 3 1 1 1 1 4 2 2
V рівень підтримки 31
Навчальні труднощі
(рядок 32=сумі рядків
33-37)
32 59 62 17 45 7 3 2 33 6 1 2 8 7 1 17 15 47 5 42
I рівень підтримки 33 1 1 1 1 1 1
II рівень підтримки 34 5 16 16 13 3 5 5
III рівень підтримки 35 37 39 16 23 6 3 1 19 2 1 7 6 1 10 10 33 4 29
IV рівень підтримки 36 15 5 1 4 1 1 1 1 1 1 7 5 7 1 6
V рівень підтримки 37 1 1 1 1 1 1
Соціоадаптаційні
(соціокультурні) труднощі
(рядок 38=сумі рядків
39-43)
38 42 30 16 14 5 4 1 2 7 11 7 4 35 6 28 4 24
I рівень підтримки 39
II рівень підтримки 40 3 2 2 1 1 1 1 1
III рівень підтримки 41 15 13 6 7 3 1 1 1 3 4 2 2 11 2 10 10
IV рівень підтримки 42 22 13 9 4 2 3 2 6 4 2 21 4 17 4 13
V рівень підтримки 43 2 2 1 1 1 1 1 2
Загальна кількість осіб,
які потребують I рівня підтримки
(рядок 44=сумі рядків 02, 09, 15,
21, 27, 33, 39)
44 1 1 1 1 1 1
Загальна кількість осіб,
які потребують II-V рівнів підтримки
(рядок 45=сумі рядків 03,
04, 05, 06, 10, 11, 12, 13, 16,
17, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 28,
29, 30, 31, 34, 35, 36, 37,
40, 41, 42, 43)
45 235 252 156 96 14 73 43 40 10 2 16 54 43 11 76 65 126 21 105
Кількість осіб, які пройшли
комплексну психолого-педагогічну
оцінку розвитку та у яких не виявлено
особливих освітніх потреб
46 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
Усього
(рядок 47=сумі рядків
01, 07, 26, 32, 38, 46)
47 236 x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x
Загальна кількість дітей на території обслуговування ІРЦ на дату створення звіту: усього (0-18 років)  18,753  (48), з них віком 0-5  3,141  (49), віком 6-18 років  15,612  (50).
 
* ІРЦ – інклюзивно-ресурсний центр;
   ЗЗСО – заклад загальної середньої освіти;
   ЗДО – заклад дошкільної освіти;
   ЗППТО – заклад професійної (професійно-технічної) освіти;
   ЗВО – заклад вищої освіти;
   ЗФПО – заклад фахової передвищої освіти.
Розділ II. Кадрове забезпечення ІРЦ
Назва показника
рядка
Кількість
працівників, осіб
З них (з графи 1)
Кількість вакантних посад
(число ставок), одиниць
Загальна кількість ставок,
одиниць
працюють
за сумісництвом
жінки
чоловіки
мають стаж
до 5 років
мають стаж
від 6 до 10 років
мають стаж
від 11 до 20 років
мають стаж
21 років і більше
А Б 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Педагогічні працівники, усього (рядок 01=сумі рядків 02, 03, 04, 08) 01 9 9 1 2 2 4 2.5 11.5
Директор 02 1 1 1 1
Завідувач філії (за наявності) 03
Фахівці (консультанти)
практичні психологи 04 2 2 1 1 1 3
пройшли навчання, мають сертифікат користувача методикам
(WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD)
05 2 x x x x x x x x x
пройшли навчання, не мають сертифікату користувача методиками
(WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD)
06 x x x x x x x x x
не пройшли навчання, не мають сертифікату користувача
методиками (WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, РЕР-3, CASD)
07 x x x x x x x x x
вчителі-дефектологи (рядок 08=сумі рядків 09-13) 08 6 6 1 2 1 2 1.5 7.5
вчителі-логопеди 09 4 4 1 1 2 4
сурдопедагоги 10
корекційні педагоги 11 1 1 1 0.5 1.5
тифлопедагоги 12
вчителі-реабілітологи 13 1 1 1 1 2
Непедагогічні працівники, усього (рядок 14=сумі рядків 15-20) 14 x x x x
бухгалтер 15 x x x x
водій автотранспортних засобів 16 x x x x
адміністратор 17 x x x x
сестра медична (брат медичний) 18 x x x x
прибиральник службових приміщень 19 x x x x
інші 20 x x x x
Усього (сума рядків 01, 14) 21 9 9 x x x x 2.5 11.5
 
Розділ III. Відомості про приміщення
Назва показника
рядка
Усього
в ІРЦ
Усього
в філії
A Б 1 2
Загальна площа окремого приміщення ІРЦ, м2 01
Площа ІРЦ, розташованого у приміщенні закладу загальної середньої освіти, м2 02 390
Кількість приміщень ІРЦ, одиниць
директора 03 1 x
завідувача філії (за наявності) 04 x
фахівців (консультантів)
вчителя-логопеда 05 1
тифлопедагога 06
сурдопедагога 07
корекційного педагога 08
практичного психолога 09 1
вчителя-реабілітолога 10 1
сестри медичної 11
обслуговуючого персоналу 12
приймалень 13
ресурсних кімнат 14
для занять з лікувальної фізкультури 15
для проведення спільних засідань педагогічних працівників центру 16
для проведення групових
психолого-педагогічних занять
17
спеціально обладнаних (відповідно до вимог ДБН)
туалетних кімнат для осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення
18
інше 19
Кількість ліфтів, одиниць 20
Кількість підйомників, одиниць 21
Кількість поверхів в основній будівлі, одиниць 22 3
Наявність в ІРЦ опалення
(зазначте у графі 1: "1" - якщо центральне / власна котельня,
"2" - якщо пічне)
23 1
Пандусів і поручнів, одиниць 24 1
Наявність в ІРЦ укриттів(зазначте у графі 1:
"0" – укриття відсутнє, "1" - якщо наявне, "2" - якщо укладений договір
про використання укриття інших закладів та установ)
25 2
Інформація про руйнування (зазначте у графі 1:
"0" – якщо не зазнало руйнувань,
"1" – зруйновано частково, "2" - повністю зруйновано)
26
Перебуває на тимчасово окупованих територіях
(зазначте у графі 1: "0" – ні, "1" – так)
27
Переміщені до інших регіонів України
(зазначте у графі 1: "0" – ні, "1" – так)
28
Розділ IV. Відомості про використання інформаційних технологій та мультимедійного обладнання (одиниць)
Назва показника
рядка
Усього
A Б 1
Кількість комп’ютерів в установі, усього 01 1
З них:
комп’ютерів стаціонарних 02
портативних комп’ютерів, ноутбуків 03 1
планшетів 04
підключено до мережі Інтернет 05 1
придбано за кошти бюджету 06 1
Кількість багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір) 07 1
Кількість ламінаторів 08
Кількість проекторів 09
Кількість інтерактивних сенсорних модулів 10
Кількість дошок-екранів жорстких 11
Наявність в ІРЦ системи відеоспостереження:
(зазначте у графі 1: "1" – якщо наявне, "2" – якщо відсутнє)
12 2
Розділ V. Відомості про використання корекційних засобів
та дидактичних матеріалів
Назва показника
рядка
Наявність
(1 - так, 0 - ні)
A Б 1
Комп’ютерні програми для корекційно-розвиткової роботи 01
Наочні матеріали (картки, таблички, моделі площинні
друковані, об’ємні, сюжетні малюнки тощо)
02 1
Моделі звукові та інтерактивні 03
Дидактичні розвивальні ігри (лото, конструктори, пірамідки,
мозаїки, пазли тощо), іграшкові набори (ляльки, м’які іграшки,
посуд, медичні інструменти,
господарські інструменти, моделі
транспортних засобів тощо)
04 1
Пісочниця з підсвіткою для пісочної терапії 05 1
Комплекти логопедичних інструментів для постановки звуків 06
Навчально-методичні посібники 07 1
Методики для проведення
комплексної оцінки
різних сфер розвитку:
WISC-IV 08 1
LEITER-3 09 1
CONNERS-3 10 1
РЕР-3 11 1
CASD 12 1
Інші 13
До якого поверху є безперешкодний доступ осіб з інвалідністю
та інших маломобільних груп населення (29)  1 .
Наявність мобільного ІРЦ (30)   
     Міроєвська Аліна Григорівна 
(місце підпису керівника та/або особи, відповідальної за заповнення форми звітності)   (П.І.Б.)
телефон  (061)702-34-46  факс  (061)702-34-46  електронна пошта  [email protected]